• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Re:member accepterade via Lendo

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Jag fick bara avtalet på posten

Men har ej fått fakturan i banken än
Någon som vet när den kommer?
Registrera efaktura direkt men det är ett första som ska komma.

Okej tack för svar. Hur lång tid efter mejlet om att lånet är utbetalt fick du pengarna?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
N

nervös

Gäst
Poäng: 0
Hej jag har beskrivit precis allt tidigare och ja det var 2 dagar för mig med, på em.

Igår kväll kom epostfakturan in i internetbanken så det känns skönt o ha den biten avklarad.

Finns dock ingen inloggning på hemsidan trots att det ser ut så men jag ringde och då berättade de att det var på gång, troligtvis.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Hej jag har beskrivit precis allt tidigare och ja det var 2 dagar för mig med, på em.

Igår kväll kom epostfakturan in i internetbanken så det känns skönt o ha den biten avklarad.

Finns dock ingen inloggning på hemsidan trots att det ser ut så men jag ringde och då berättade de att det var på gång, troligtvis.

Tack för svar. Hur anslöt du till efaktura? Såg inte man kunde göra det när man ansökte.
 
?

---

Gäst
Poäng: 0
Tror de skickar reklam på post, men ska gå att ringa dom och be de hindra sådana utskick (enligt avtalsvillkoren)
 
?

---

Gäst
Poäng: 0
Någon som vet hur det är med extrainbetalningar och årsbesked, skickas sådant på post?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp